FAQ
Ofte stillede spørgsmål, få dit svar her:
Bestilling
Hvornår afsender I min pakke/hvor lang tid går der, før jeg modtager mine varer?
Orphic ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
Min pakke er ikke kommet?
Hvis du ikke har modtaget din pakke, kan du tracke din pakke via trackingnummeret på vores side her, du har modtaget ved afsendelse af pakken. Ellers kontakt kundeservice her.
Hvad sker der, hvis jeg glemmer at afhente min pakke?
Hvis du glemmer at afhente din pakke, vil den automatisk blive sendt retur til os. Når vi har modtaget din pakke, vil du blive kontaktet af vores kundeservice.
Jeg har modtaget et forkert accessorie/en accessorie mangler i min pakke?
Skulle det ske, at du har modtaget en forkert vare, bør du hurtigst muligt kontakte os på mail. Kundeservice kan kontaktes her.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du fortryder dit køb, skal du kontakte os hurtigst muligt, hvis du ønsker at annullere din ordre. Hvis ordren allerede er afsendt, er det desværre ikke muligt at annullere ordren.
Retunering
Jeg har fortrudt mit køb, hvordan returnerer jeg?
Du returnerer din vare ved at sende den i original emballage og stand med følgeseddel og har kontaktet kundeservice
Orphic ApS
Appenæs Bygade 82B
4700 Næstved
Hvad er jeres returpolitik?
Hos Orphic Style gælder 30 dages returret. Dette gælder fra modtagelsesdato og 30 dage frem. Hvis det er til gave, bedes det noteres i kommentarfeltet, hvornår gaven skal gives.
Såfremt du ikke ønsker din vare, skal den sendes inden for perioden i original emballage og stand.
Har du ikke lyst til at betale for fragt, kan du levere den på vores adresse
Appenæs Bygade 82B
4700 Næstved
Kan jeg bytte mine accessories til noget andet?
Vi anbefaler, at du sender de ting, du ikke ønsker, retur til os, og herefter foretager et nyt køb på vores webshop.
Vi krediterer beløbet til kortet brugt ved købet eller opretter et tilgodebevis, du kan anvende ved det nye køb, når vi modtager din pakke.
Jeg ønsker at returnere, men jeg har overskredet de 30 dages returret?
Efter 30 dage tilbyder vi ikke pengene retur. Vi kan i stedet tilbyde et tilgodebevis til vores webshop. Ønskes dette, bedes du kontakte vores kundeservice her.
Kan jeg få sat pengene ind på et specifikt kort?
Ved krediteringer vil pengene blive sat ind på det kort, der er blevet brugt ved købet. Vi har desværre ikke mulighed for at sætte pengene ind på et specifikt kort.
Hvor lang tid går der, før min returnering bliver behandlet?
Behandlingstiden vil normalt være 2-10 hverdage, fra vi har modtaget pakken. Vi kontakter dig, når din returnering er håndteret.
Hvor lang tid går der, før beløbet er krediteret til min konto?
Du bør kunne se pengene på din konto indenfor 2-5 hverdage. Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte din bank.
Reklamation
Noget er gået i stykker. Hvad gør jeg?
Skulle noget uheldigvis gå i stykker, bedes du kontakte kundeservice på her med ordrenummer samt tydelige billeder af det ødelagte.
Som kunde har du 2 års reklamationsret. Vi gør opmærksom på, at vi forbeholder os retten til ikke at tage imod reklamationer uden originalt købsbevis.
Hvordan behandles min reklamation?
Hver reklamation bliver vurderet individuelt. Vi tager ikke imod reklamationer, hvor det har fået påført tydelig skade.
Ydermere gør vi opmærksom på, at der ikke er reklamationsret på belagte accessories, hvor belægningen er falmet.
Hvor lang tid går der, før min reklamation er behandlet?
Din reklamation bør være behandlet 2-10 hverdage, efter vi har modtaget din pakke. Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme forlænget behandlingstid i travle perioder.