Livstidsgaranti

Livstidsgaranti er et kvalitetsstempel vi har givet til vores brand, der skal sikre sig, at du har en fuld funktionel hårklemme hele livet.

Livstid dækker en lang række forskellige fejl og mangler.

Her fremvises eksempler det kan dække, dog er det op til den enkelte sag at afgøre.

Gået i limningen

Sprunget fjeder

Faldet fra hinanden

Vær dog opmærsom på, at disse ikke gælder livstidsgaranti:

Knækket grundet enorm belastning

Hårklemmens tænder, som bevidst er knækket

Vi kan desværre ikke tilbyde dig pengene tilbage, hvis en pågældende vare skulle gå i stykker. Vi kan derimod tilbyde dig, at få udskiftet eller repareret din vare. Hvis varen er udgået vil du få et tilgodebevis til hjemmesiden.

Har du købt et produkt der er dækket af livstidsgaranti, og du oplever det går i stykker. Kontakt da vores kundeservice, som du kan finde her.

Bestilling

Orphic Style gør alt hvad vi kan, for at afsende ordre inden kl. 16 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.

Hvis du glemmer at afhente din pakke, vil den automatisk blive sendt retur til os. Når vi har modtaget din pakke, vil du blive kontaktet af vores kundeservice.

Skulle det ske, at du har modtaget en forkert vare, bør du hurtigst muligt kontakte os på mail. Kundeservice kan kontaktes her.

Hvis du fortryder dit køb, skal du kontakte os hurtigst muligt, hvis du ønsker at annullere din ordre. Hvis ordren allerede er afsendt, er det desværre ikke muligt at annullere ordren.

Retuneringer

Du returnerer din vare ved at sende den i original emballage og stand.
Vedlæg derudover også en seddel med dit ordrenummer

Du skal sende din pakke til følgende adresse

Orphic Style
Farimagsvej 45
4700 Næstved

Hos Orphic Style gælder 30 dages returret. Dette gælder fra modtagelsesdato og 30 dage frem. Hvis det er til gave, bedes det noteres i kommentarfeltet, hvornår gaven skal gives.
Såfremt du ikke ønsker din vare, skal den sendes inden for perioden i original emballage og stand.

Ønsker du ikke at betale for fragt, kan du levere pakken på vores adresse

Farimagsvej 45
4700 Næstved

Vi anbefaler, at du sender de ting, du ikke ønsker, retur til os, og herefter foretager et nyt køb på vores webshop.

Vi krediterer beløbet til kortet brugt ved købet eller opretter et tilgodebevis, du kan anvende ved det nye køb, når vi modtager din pakke.

Efter 30 dage tilbyder vi ikke pengene retur. Vi kan i stedet tilbyde et tilgodebevis til vores webshop. Ønskes dette, bedes du kontakte vores kundeservice her.

Ved krediteringer vil pengene blive sat ind på det kort, der er blevet brugt ved købet. Vi har desværre ikke mulighed for at sætte pengene ind på et specifikt kort.

Behandlingstiden vil normalt være 2-5 hverdage, fra vi har modtaget pakken. Vi kontakter dig, når din returnering er håndteret.

Du bør kunne se pengene på din konto indenfor 2-5 hverdage. Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte din bank.

Reklamation

Skulle noget uheldigvis gå i stykker, bedes du kontakte kundeservice på her.

Oplys ordrenummer og tydelige billeder af den ødelagte vare.

Hver reklamation bliver vurderet individuelt. Vi tager ikke imod reklamationer, hvor det har fået påført tydelig skade. 

Ydermere gør vi opmærksom på, at der ikke er reklamationsret på varer med sten der er faldet af og falmet belægning og farve.